Follow Dashboard
TITLE; The Eternal MemoRies.
Friday, November 30, 2012 | 8:22 AM | 0 comments
Assalamualaikum wahai sahabat sekalian…

Ini adalah post terakhir aku dekat dalam blog nie..aku cuma nak mintak maaf atas segala salah silap aku selama berkawan dengan korang 2 tahun nie. Aku tau aku banyak buat salah , aku tak perfect , aku simpan masalah aku daripada korang sebab aku tak nak jadi beban pada korang. Mungkin aku selfish , mungkin aku tak layak bergelar sahabat kalau tak boleh nak share masalah kan , sebab group nie terbina atas dasar perkongsian gelak tawa , sedih dan duka , susah senang bersama. Tu janji kita dulu kan ? bila umur semakin meningkat aku belajar tok hadapi semuanya sendiri. Mungkin pada luarannya aku Nampak normal macam korang , ada happy life. But honestly , deep inside me there’s nothing left more , no matter how hard I try , this pain slowly killing me as the time passes. 

Jujur aku tak bahagia macam korang , I don’t even have a happy family since aku kecik aku dah lalui macam – macam , aku bukan mintak perhatian or nak simpati sesiapa. Okay , aku tau some of you macam rasa tak puas hati aku asyik bercerita dengan sue je. Tapi hakikatnya bukan semua sue tau. Don’t ever blame sue for this. life aku menyakitkan. aku ada family tapi hakikatnya aku masih seorang. aku ucapkan terima kasih pada korang sebab pernah tarik aku keluar daripada dunia gelap yang aku cipta sendiri , jadi kekuatan dan jadi sumber senyuman aku walaupun untuk sementara. korang tak rasa berdiri dekat tempat aku so korang takkan rasa pahitnya , aku berdikari tok dapatkan kehendak aku , kalau aku sakit tiada sape peduli , kalau aku menangis tiada sape tolong lapkan airmata aku , tiada sape tok pegang tangan aku masa aku jatuh. hati aku dah lama berkecai , hidup aku hanya untuk tengok orang lain happy. 

Maaf sebab aku lupa diri , aku lupa kawan. aku pentingkan diri aku sebab bila aku dengan orang lain aku tak perlu nak cerita apa pun , dengan siapa pun aku berkawan korang yang aku pentingkan. aku pegi mana - mana tak pernah sekali aku lupa pasal korang. bencilah aku , cakaplah aku jahat. aku dah kehilangan semuanya. aku pernah hilang diri aku sendiri , family , and now kawan - kawan yang paling bermakna dalam hidup aku. mungkin aku tak reti nak jadi sempurna tok korang , happykan korang. cakaplah aku kejar hot ke asyik dgn kawan2 hot ke , tapi jujur sebenarnya aku alone. aku mengharapkan korang la orang yang akan buat aku lupa kesedihan aku. 

Aku mungkin tak bermakna bagi korang. takpe aku paham , tak semestinya aku tak reply mesej korang means aku lupa terus kat korang. even satu huruf daripada korang pun dah cukup buat aku bahagia. aku dah penat menangis. daripada last year aku tanggung kesakitan nie sorang - sorang. 

sue : thanks for everything , thanks sebab share masalah dengan aku time aku perlukan someone. maaf selalu menyusahkan kau , aku rampas kau daripada kawan - kawan yang sayangkan kau. but you have to know this one thing , i love you and please be happy for me. walaupun sekarang kita dah macam stranger , formal bila text , terasa jauh sangat dengan kau , tak bertegur dekat sekolah , facebook and also in twitter.  tapi percayalah i won't forget bout you. you're the best damn thing that i ever had. aku simpan lagi present kau bagi kat aku and jugak button clearwater tu :')

peah : halalkan semua yang kau bagi pada aku. aku mintak maaf aku tak perfect. maaf sebab dah lama tak spend time dengan kau. walaupun kau dah tau benda nie , aku just nak cakap , kau lah orang yang paling aku sayang. orang yang sentiasa aku utamakan. aku setiap hari rindu dekat kau tapi aku hanya mampu tengok daripada jauh , aku tak berhak halang kau kawan dengan orang yang kau selesa. maaf sebab sentiasa jadi penghalang kau. maaf selama berkawan dengan kau aku cuma lukakan hati kau.  semua barang yang kau bagi kat aku , aku simpan even kulit pisang dah berkulat tu pun. please be happy without me. i'll pray for your best. :')

tynad : thanks sebab time aku ''lari'' rumah tu kau sanggup terima aku , dengar masalah aku. aku takkan lupa. kau terlalu caring , kau selalu sakitkan diri kau untuk orang lain. aku tak pernah menyesal kenal kau. even kita tak selalu contact. thanks for the precious memory time kita lepak kat padang depan rumah kau and peah jatuh. i'll remember that forever. please be tough and do the best decision in your life. be yourself sometimes we need to be selfish to make our own happiness :')

paan : you're such a nice girl , loving and caring. walaupun kita tak rapat mana , but kau lah ketua dorm A7 yang terbaik. tegas tapi sebenarnya hati kau sangat lembut. macam mak orang pun ada kuat berleter. but at one time kau punya nasihat mampu ubah segalanya. maaf sebab pernah termarah kau bout that guy , i just can't let him hurt you more and more. find your own true happiness. maafkan aku sebab marah - marah dalam text haritu , aku sayang kau :')

cenah : kawan yang paling manja , yang baik. aku mintak maaf selama berkawan nie aku ada terabaikan kau , tersakitkan hati kau. aku sayangkan kau. thanks for the precious memories that you've make with me. aku takkan lupa tumbukan padu kau. senyuman comel kau , suara gedik kau , semuanya , i won't ever forget. it give me such a wonderful feelings :')

a'a : you're the best adik that i ever had. happy go lucky , satu - satunya word yang paling best tok describe kau , kau selalu manja dengan aku , kau kawan perempuan pertama yang suka cium pipi aku. aku rasa disayangi sangat walaupun kita jarang share cerita. thanks untuk semua yang kau kongsi dengan aku. kau buat aku rasa kasih sayang sorang adik. i won't forget that feelings till i die. :')

rye : although kita tak rapat. but atleast kita spend time sama - sama bila balik lambat rite. kau kawan yang paling manis yang aku ada. yang paling lembut and tempat aku mengusik. jadilah orang yang pegang pada prinsip hidup kita sendiri , tak perlu berubah untuk orang lain dan cuba jadi sempurna semata - mata untuk lukakan diri sendiri. be yourself. aku sayang kau. :')

qilah : even kita tak rapat , tapi aku happy bila tengok kau senyum. and aku happy kau and cenah saling menjaga satu sama lain. atleast kurang sket nakal dia tu since you are more matured than her. bila tengok kau aku teringat eycha. korang sama - sama ada perwatakkan yang lembut but at the same time korang boleh bimbing orang sekeliling korang. do take care sayang. maafkan segala salah silap aku. :')

eycha : sejak kau takde kat rps , aku rindu gelak kau , mata berair kau bila gelak banyak n hidung kau yang comei tu. setiap kali aku keluar aku selalu pakai sweeter yang kau buat tu sayang. atleast aku rasa kau ada dekat dengan aku , dengan kiteorang. aku menangis baca surat kau haritu. aku sayang kau sangat - sangat. thanks sebab pernah dengar masalah aku. i won't forget the day that we've spend together with tears and laughter. :')

maaf post nie panjang. ini je kenangan yang aku dapat tinggalkan tok korang. aku sayang korang and semua kenangan kita , aku simpan ketat - ketat dalam otak and hati aku. 

The happiest friends are not the ones who have the same nature. They are the ones having a perfect understanding of their "differences".


pen - off , 
yurm azhani


Old things | New things